Tema: Re: Husky
Autorius: Liuc ir Begemoc
Data: 2010-05-03 16:46:09
kankretnai zajibali  su savo motovalandom! uztenka svaigt. keisi 1 l tepalo
kas 500-700 km, va tau ir visos valandos. kas antra karta keisi tepalo
filtriuka po keliolika litu. nbustokit svaigt apie tas valandas viena karta.
valanda savo stiliumi prisuk, tada pamatysi kas yra siaip valanda ir kas
motovalanda...