Tema: Re: Husky
Autorius: Kantega
Data: 2010-04-20 19:03:55
Tęsiant diskusiją:

kaip jau velnias minėjo gaunasi kad huskis pagal parametrus panašus į xr650.
gal tik hondos privalumas būtų lengvesnis užsivedimas, nes turi dekompresinį vožtuvą. Iš kitos pusės kaina (1000eur) būtų huskio privalumas.

Bet man kažkodėl bent jau dabar atrodo kad geriau vistik būtų wr450, vien dėl lengvumo ir elektrinio starterio, o to galios skirtumo vistiek neišnaudosiu (turbūt).
Ir šiaip labai keista kad mototauta sunkesnį aparatą laiko piktesniu... ?