Tema: Re: oldschool tema: <2m stazas ir litras
Autorius: BAAS
Data: 2009-02-11 15:16:43
niekas ten nieko nevarineja
reikalauja, kad teisingai vaziuotum ir viskas
pats laikiau sia vasara ir is pirmo karto viska
islaikiau
nereikia labai kieto is saves daryti egzamino metu
jei mato, kad egzamino A kategorijai laikymui
atvaziuoji ant moco su visa apranga...
nu tada ir varineja
o jei atvaziuoji su kasdieniais drabuziais, nieko ten nevarineja