Tema: Re: oldschool tema: <2m stazas ir litras
Autorius: heyy
Data: 2009-02-07 13:30:03
siaip labai idomu del to uzsieniaus. nes pvz kai buvau pirmi metai tik
issilaikes teises, tai vokietijoje be problemu nuomavo visus mocus, nes pas
mus teisiu priekyje desiniam kamputyje apacioje paraso A o ne A1, nustebes
kai dave moca, kokio norejau, paprasiau vieno vokietuko, pazistamo parodyti
savasias, tai ju teisese priekyje tam paciam kamputyje, jei turi tik A1 raso
A1 :) o nugarines puses nieks net neziurejo :)

heyy