Tema: Re: Kodel Teledema neturi SIM korteliu su mobiliu parasu?
Autorius: news reader
Data: 2021-03-21 07:52:35
Kuo baigesi epopeja su Teledema. Kadangi jie neteikia mob. paraso (nors
dabar jau jis nera toks aktualus kai yra smart-id, su kuriuo netgi
galima pasirasineti elektroninius dokumentus, bet cia atskira tema) tai
teko pereiti i Bite. Bite (o taip pat ir mineta Teledema) yra
vienintelis operatorius kurio 3G ir 4G veikia pas mane antrame aukste.
Sedeti su Tele2 GSM siais darbo is namu laikais, sutikite, nera pats
smagiausias dalykas. Taigi buvo atsiverstas Bites privaciu planu
puslapis, lengvai nusistebeta del kainu ir prisimintas senas geras budas
susimazinti islaidas - registruotis ant firmos (pavadinimo neminesiu).
Taigi finale gauname planus uz 5Eur (3GB/viska kita neribota) ir 10Eur
(viskas neribota), pasirasome sutarti ir laukiame kol perkels numerius.
Diena pries (kaip netiketa!) skambina nezinomas numeris. Pasirodo tai
Tele2 ir prasideda klausinejimai kodel iseinate. Paminejau, kad nera
normalaus rysio ir planai pabrango dvigubai. Is karto be jokiu kalbu
pasiulo plana uz 4Eur (4GB/neribota) ir pazada atsiusti naujas SIM
korteles kurios stebuklingai pagerins man rysi! Pasirodo mano 4 metu SIM
kortele yra labai sena, issimagnetinusi ir del ko pas mane prastas
rysys. Buvo daug juoko, bet moteriske buvo atkakli ir sake, kad per 14
dienu as galiu nutraukti nauja sutarti ir sugrizti i Tele2... Taigi,
galima pasidaryti keleta isvadu apie operatoriu kainu politika ir
galimybes nepabloginti, o netgi pasigerinti savo padeti. Tikiuosi
isvadas pasidarys kiekvienas sau asmeniskai :)