Tema: Re: kaip gauti normalų planą
Autorius: Caponi
Data: 2021-01-30 16:59:16
Aš kelis paskutinius metus laikausi sekančios politikos - kai likus
porai mėnesių iki sutarties galiojimo pabaigos paskambina vadybininkas
ir pradeda suokt apie super pasiūlymą už 2x-3x didesnę sumą nei moku
dabar, liepiu parašyt viską mailu, tada mano atsakymas būna "taupykim
vienas kito laiką ir arba pratęsiam viską identiškom sąlygom kaip buvo,
arba ačiū už bendradarbiavimą". Po 2-3 dienų gaunu patvirtinimą, kad
sąlygos liks nepakitusios.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/