Tema: Re: Ką jūs apie tai manote?
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-26 19:34:57
On 2020-12-26 13:14, Kipsas wrote:
> Kitais metais planuoju naują pirkinį. Tai būtų Xiaomi koks nors gaminys.
> Ką jūs galėtumėte pasakyti apie šią kompaniją ir jos išmaniuosius?
> Dėkui.

Galiu pasakyti, jog xiaomio MIUI tai viena sunkiausiai suvaldomų Android
modifikacijų. Pas MIUI padarytas labai agresyvus power managementas,
todėl dažnos problemos su apsų nekorektišku veikimu, pvz. visai neateina
pranešimai ar neateina laiku ir pan.. Todėl xiaomi telefonai
nerekomenduojami tiems, kurie nemėgsta krapštytis telefono nustatymuose.
Pagyvenusiems tėvams ir seneliams irgi nerekomenduočiau jų dovanoti, nes
paskui pats ir važinėsi pas juos "reguliuoti telefono".

Mano pozicija xiaomio atžvilgiu tokia - jei gali sau leisti jo nepirkti,
tai ir nepirk.

O kas žino kas ir kaip, ir pasiruošęs pats su viskuo susitvarkyti, tai
why not, kainos kokybės santykis pas xiaomi neblogas, pirkite. Ypač, tie
galite drąsiai pirkti, jei žinote kokį modelį pirkti ir kaip jame
pakeisti ROM, pvz. į LineageOS, Pixel Experience ir pan..