Tema: Re: Nervai nelaiko. Iphone, mp3 ikelimas
Autorius: Korke
Data: 2020-12-25 20:04:56
padownloadinti gal ir leis, bet ar paskui paleist gausis... nes to
supisto aifono apsai "apsimeta" nematantys to failo pas ji gulincio...
as kazkada nuspirkau, ar ne uz 30eur lifetime "Waltr 2" dabar matau
"Waltr pro" paleidineja...

tai pasiimi ar video avi/mkv, ar muzika, tai manau ir mp3 sukonvertins
kaip reik, "imeti i ta appsa ir jis ten ji suvirskina ir permeta i
telefa per wifi susikonektines su aparatu padeda kur reikia, kad man
bent tvshow, filmus atpazista gimtieji iphono apsai... (cia is mac'o
darau, bet kazkaip ciuju ir win platforma turetu palaikyti).

ten duodavo kai pirkau 24val free trial issibandyt.