Tema: Re: Custom ROM Lineage OS
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-07 00:57:06
On 2020-12-06 20:33, Romas wrote:
> Yra senukas Samsung Galaxy S4 Mini.

Koks modelis? Samsungas jų kalną variantų prikepė ir ne visiems tinka
tie patys custom rom. Renkantis custom romą, atidžiai žiūrėk ir parink
palaikantį tavo telefono modelį, nes gali gaut išeigoje plytą.

> Klausimas kokią versiją būtu optimalu statyti.
> 7 androido man kaip ir pilnai pakaktu, ar yra kokia prasmė statyti 10.

Iš esmės, tu turi tik du variantus - arba dėti seną Official LOS 14.1,
kuris, tikėtina, veiks stabiliausiai, arba dėti Unofficial LOS 18.0.

Pirmu variantu gausi garantuotai stabiliai veikiantį telefoną su labai
sena Android versija ir visomis saugumo skylėmis, arba dėti naujausią
neoficialią versiją, kuri turės visus naujausius saugumo paketus ir
Androido navarotus, bet prisijungsi prie beta testerių rato.

Kuris iš šitų pasirinkimų yra "optimalus", spręsk pats. Aš asmeniškai
rinkčiausi LOS 18.0, nes mėgstu eksperimentus ir vertinu saugumą, o kaip
tu, aš nežinau.