Tema: Re: Q: Ragelis su 2 aktyviom SIM
Autorius: Korke
Data: 2020-11-02 01:01:13
On 2020-10-30 18:14, Herkus wrote:
> Pas mane S9, abi korteles aktyvios: i abejas gali prisiskambinti, is abieju gali siusti/gaut zinutes.

pirmiau siulyciau pasidomet skirtumais tarp dual active ir dual stand
by, o tada jau kazka destyt...

dual active niekas manau jau negamina, buvo kaip kazkas raso asus'as,
buvo mygtukinis samsungas dual active. Tie aparatai turi du atskirus
siustuvus kiekvienai sim.

visi dabartiniai yra dual standby, t.y. jei tau paskambino i kazkuria ir
tu kalbi, jei tuo pat metu suks i kita - gaus nerysio zonoje.

nemanau, kad daznai atvejis, kad tuo pat metu i abu skambins kazkas ir
gausis nerysio zonoje, cia jau arba plepys turi buti nerealus ilgai
kalbantis, arba jau nelaimelis.

O jei gerai iskaiciau, kad poreikis furistui roaming costus susimazinti,
tai imi betkuri dual standby ir nesuki plauciu.