Tema: Re: Reikia patarimo dėl google maps ir telf.
Autorius: Stilius
Data: 2012-09-11 19:37:09
"nagi kagi" <asf@kh.lt> wrote in message news:k2g7qt$2ra$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu as apie nokia maps konkreciai. Tarsi navigacijos funkcijos ir yra,
> bet pasigilinus jos faktiskai neveikia. Jei labai trumpi marsrutai, gal
> ir imanoma naudot. Bet as tai nepasitikiu ir naudoju ta pati google
> maps, ten bent PILNAI galima susiplanuot ir keist marsruta. O vat
> uzsieny ir nezinau ka reiketu daryt (internetas brangus).

Nokia maps susikėlei žemėlapius ir srautas nekainuoja.

> Zodziu, esme, kad nokia maps normaliai susiplanuoti marsruto neimanoma.
> Toks vaizdas kad PC ir telefone kazkiek skiriasi zemelapiai ir yra
> generuojami skirtingi marsrutai. Todel jei sudarai marsruta PC,
> nereiskia kad susyncinus telefe jis bus toks pats :). Nes perkelia ne
> pati marsruta, o tik pradini, galini (ir tarpinius) taskus ir telefe
> suskaiciuoja kitaip.
>
> Kita dar didesne nesamone, kad jei pridedi tarpiniu tasku marsrute,
> navigacija visada liepia vaziuoti i pirma taska, nepersiorientuoja i
> sekanti.

Su pc planuoti kelionę galima tik prieš ilgesne kelionę. Kitu atveju laikau laiko marinimu.

Visa esmė nustatymuose, gali susireguoliuoti; pasirenki planavimo metodą: greičiau, optimalus, trumpesnis.

Tarpiniai maršrutai dingsta kai pasieki juos.

p.s. kelionės planavimas su tarpiniais maršrutais ir įrašymas ydinga praktika. Mano nuomone geriau tarpinius taškus įrašyti atskirai.