Tema: Re: Reikia patarimo dėl google maps ir telf.
Autorius: miashka
Data: 2012-08-21 15:37:41
Reikia suprasti, kad bet kuriai navigacijai (iGo, TomTom, Sygic, Nokia ir
t.t.) reikia žemėlapių. Google Maps leidžia žemėlapius siųstis internetu tuo
metu, kai to reikia (naviguojant). Pliusai - mažiau vietos reikia telefone,
visada naujausi žemėlapiai. Minusas - mobilusis internetas kainuoja.
Video parodytas būdas geras tuom, kad nereikės naudoti interneto, o
žemėlapiai bus tavo prietaise (t.y. lokaliai). Žinoma, taip saugotis
žemėlapius tikrai atsibos (nepriklausomai nuo telefono gamintojo ar
modelio).
Jei reikia patogesnio būdo valdyti žemėlapius - teks rinktis kažką iš
navigacijos programų.  Tik minusas bus tas, kad žemėlapius reikės nuolat
atnaujinti. O tai taip pat laikas.
Aš Lietuvoje naudoju tik Google Maps ir niekada nesaugau žemėlapių.
Prisireikia ne taip dažnai (1-2 kartus per savaitę), o duomenų generuoja
tiek nedaug, kad neverta gaišt laiko kažką papildomai "buriant".

miashka