Tema: Re: Ar kas bandė su išmaniaku imti internetą iš PC per USB?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-08-28 13:43:39
Na tai yra tos programos trial versija. Išbandyk. Man atrodo root yra
reikalingas.

Kiti reverse tethering būdai man pasirodė nelabai civilizuoti (kažką daryti
per command line, rašyti komandas routingui ir pan. - ne man).

Taip, briedas.
Bet man atostogų metu užsienyje, kai yra vienas kompiuteris ir kokie 4-5
norintys vakare "pasitikrinti paštą", tikrai pravertė. Visi grūdasi prie
vieno PC, o aš makt USB kabelį ir turiu savo internetą :D

"Vytook's"  wrote in message news:k1i4af$m6l$1@trimpas.omnitel.net...

Tai butent, kad ne naršimui to reikia, bet visokiems updeitams arba
programoms, kurios dirba online (visokie mapsai ir t.t.).
O naršyti per PDA, kai šalia stovi PC, būtų visiškas briedas.