Tema: Re: Ar kas bandė su išmaniaku imti internetą iš PC per USB?
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-22 00:10:37
Aš neseniai gavęs telefoną su androidu prisijungiau ir nesupratau kodėl
telefone internetas neatsirado, galvojau neinstaliavau kokio draiverio..
Įprotis mat nuo windows mobile, kad telefone gaut internetą per laidą yra
defaultas, o atvirkščiai reikia biški pasukt galvą..

Kai dvi wifi plokštės kompui pasirodė normaliai neveikiančios ir po to
supratau kad win7 defaultu neturi hotspoto funkcijos, galų gale nusispjoviau
ir per microSD *.apk persimečiau..

Atsakant į klausimą - beieškant internetuose radau kažkokį JoinMe apie kurį
youtube tutorialas aiškina, bet daugiau nesigilinau..