Tema: Re: Pagaliau pagimdė...
Autorius: bat0nas
Data: 2020-07-28 23:41:13
On 2020-07-26 22:54, Bronco wrote:

> Prieš 10 metų viską telefonu fotkinai? Nuotraukos, turbūt, baisios kaip
> mano gyvenimas? :] Jei man šautų į galvą 10 metų foto archyvą telefone
> nešiot, tektų susikraut ir DSLR RAW'us :]

Na nuotraukos tokio baisumo, kokios buvo to meto Nokia ar HTC Windows
Mobile (o laikai buvo..).
Bet vis tiek smagu pavartyti, kad ir kokia kokybė.

DSLR'o nuotraukos tvarkingai PC. Nors ačiū už mintį.. :D Reik įsimest
512GB SD ir susidėti visas nuotraukas, pradedant pirmają skaitmenine
muiline ir baigiant DSLR.

PS: RAW'ų taip ir neprisijaukinau. Pritrūko kantrybės.