Tema: Re: Pagaliau pagimdė...
Autorius: bat0nas
Data: 2020-07-24 08:57:15
On 2020-07-24 01:22, Bronco wrote:

> True :) Šiaip, anot pletkų, Note 20 jau bus ne cielas gaidis, o tik
> pusgaidis, nes ekraną prognozuoja padaryt plokščią! :] Bet aišku exynosų
> vis tiek niekas neatšaukė iš Europos :)
>
> O kam reik pilno teisingo gaidžio, tai tam bus gerai ir Note 20 Ultra,
> nes ir ekranas bus kurvinis ir tas pats nuostabusis exynosas :]

Ne na tai aišku... Haters gonna hate.
Galim lažintis, kad 20 Ultra visuose review bus Phone of the Year.
Nebent liks antroje vietoje. Nes pirmą vietą išlaikys S20 (Ultra).

:P

PS: Vis matau išlenda lenktų ekranų klausimas. Na netrukdo man jie nors
tu ką. Priešingai: žiūriu į visokius Pixel'ius ar panašius - kažkaip
labai jau 2009 metai atrodo matant tuos juodus rėmelius iš šonų. Ko nėra
OnePlus 8 ar visuose Samsuose.