Tema: Re: telia planai
Autorius: ostapas
Data: 2020-07-20 09:34:33
Su ežiu mobilus parašas neveikia? šūduva tada biškį :(

"krk"  wrote in message news:rf183n$cg7$1@news.omnitel.net...

Ta pati situacija ir man. Perejau i T2 pildyk, ezio neemiau, nes aktualu m.
parasas. Kazkokio esminio skirtumo po telios nepastebejau, moku maziau nei
mokejau pries tai telioj, tik iskilo tam tikru bedu atostogaujant (LT - ne
uzsienis):

1. Baiginejos interneto duomenys, tai is anksto uzsakiau dar karta plana,
kad nereiktu rupintis, tai ankstesnio plano visi likuciai tiesiog dingo.
Niekur tas neparasyta ir nepaaiskinta ir px kad dar turi 1GB ir tas turejo
dar savaite galiot. Paskambinau i pagalba - nieko padet negalim. Mano
akimis tai cia grynas apipisimas - uz paslauga sumokejau, bet naudotis
negaliu.

2. Pasiemiau papildoma plana uz 1€ kur facebook nemokamai, pasedejau pora
pusdieniu, paziurejau filmukus ir gavau zinute kad duomenys baigesi. Niekur
pildyko tinklalapyje neisaiskinta kaip tuo facebook naudotis ir kas ten
ieina i nemokamus duomenis. Velgi, paskambinus i pagalba - nieko padet
negalim. Parasiau emaila i T2 - grazino ta eura, bet kas is to.

Nezinau kaip tas kituose isankstiniuose sutvarkyta.

Tiesa, atsisakius telios, po keliu dienu boba paskambino ir pasiule
pasilikti ta sena plana, tik su 24men sutartim. Kadangi piktas buvau ant
telios uz vienasaliska salygu keitima tai sakiau aciu, nereikia.