Tema: Re: telia planai
Autorius: Romas
Data: 2020-07-18 12:16:57
On 2020-07-14 15:51, ostapas wrote:
> Kas tę nutiko pas juos? Tipo naikina senus planus - imkit naujus ir
> mokėkit 80% daugiau nei mokėjot iki šiol.
> Yra dar kur bėgt? Kol kas smagiausiai Ežys atrodo, tik nesuprantu ar
> nėra jokių paslėptų kliauzų.

Ta pati situacija.
Tik mano atveju Telia pasiūlė ne 80%, o 150% brangiau, nei mokėta (kalba
ėjo apie ne vieną numerį).

Jei tingit skaityt toliau, trumpai: jei gali mokėti truputi daugiau už
Telia, tai ir mokėk. Tam yra rimta priežastis - paslaugos kokybė ir
pridėtinės vertės paslaugos.

----

Kadangi 4fun išbandžiau dalį numerių perkelti trumpam laikui į T2, tokia
keleto mėn. patirtis:

- T2 Duomenų sparta ženkliai mažesnė. Testuota vienodomis sąlygomis
keletoje vietų. Įprastose vietose, kur naudojamės - duomenų sparta
prasta. Tikiu, kad gal kažkam Telia neveikia darbe ar namie.
Failai, nuotraukos, paštas - viskas veikia lėčiau. Ar tai game changer -
ne.. imi ir prisitaikai. Bet skirtumas - juntamas.

- T2 vis dar neturi VoLTE. Suprantu, kad daugeliui tai yra "na ir kas".
Bet kai tai išbandai - never go back.

- Gal subjektyvu - bet balso kokybė pasirodė prastesnė. Bet čia to
niekaip neišmatuosiu turbūt.

- Su T2 sakyčiau 2-3 kartus padaugėjo nutrūkusių skambučių. Priežasčių
nesiaiškinau. Kalba eina apie važiavimą automobiliu per pagrindines
arterijas. Kadangi daug kalbu - nesunkiai susiskaičiuoja dėsningumai. Su
T2 - pagrindinėse gatvėse ir magistralėse turiu daugiau nutrūkimų.

- Buvome užsienyje 12 žmonių kompanija (keletas šalių, keletas
operatorių, kelios savaitės). 2/3 iš jų - T2 klientai. Kiekvienoje
vietoje T2 klientai kentėjo (nei vienas negavo SMS, kad prisiregistruotų
prie vietinių Wifi). T2 paaiškinimas - už SMS pristatymą atsakingas
šalies operatorius. LOL.. ne kitaip.