Tema: Re: Oneplus 7T aGcija
Autorius: Bronco
Data: 2020-06-05 15:43:18
On 2020-06-05 06:37, shadow wrote:
>     -siame teiginyje zodi 'realiai' reiketu pakeisti IMHO.

Be abejo, tiesiog kai rašai tekstą, nėra prasmės po kiekvieno sakinio
rašyti IMHO ;)

> Bo  kone visi pasinaudoje taip vadinamomis 'desromis' nesupranta, kaip
> anksciau galejo nesiotis 'plytas/lopetas'

Kone visi? O čia pats IMHO parašyti nepraleidai? :/ IMHO, bet aš
nepriklausau "kone visi" grupei, man pats patogiausias formatas, tai
16:9 ir kuo platesnis.

Iki šiol man pats patogiausias aparatas buvo ir yra Nexus 6, kurio
ekranas net nesiekia 6", bet paėmus į rankas, jis atrodo turi net
didesnį ekraną už visokius 6.3"+ dešrainius. Tokiame ir naršyt patogiau,
nereikia kaskart vartyti į horizontalią padėtį, ir ikonkių normalaus
dydžio horizontaliai telpa daugiau ir YT žiūrint nereik nieko zoomint,
swaipint, visada fullscreen. Plius dar puikiai gula į kišenes. Pvz. 7T
tai kišo smarkiai iš kišenės ir dar einant maskatuojasi į šalis, nes
siauras. Na bet čia IMHO, kad niekam neužkliūtų ;)