Tema: Re: Oneplus 7T aGcija
Autorius: Bronco
Data: 2020-06-05 01:47:53
On 2020-05-19 19:39, Bronco wrote:
> https://www.oneplus.com/lt/oneplus-7t?from=7t
>
> -70 EUR. Įvertinus faktą, jog pas kiniečius jis pabrango, tai visai
> normalus variantas tiesiai iš onepluso pirkt. Bent jau bus garantijos
> realios. IMHO.

p.s. jei kas pirkote, pasitikrinkite baterijos talpą :) Pasiėmiau
pasižaidimui, bet po savaitės grąžinau oneplusui atgal. Baterija vietoj
deklaruojamų 3800 mAh buvo tik 3450 mAh. Gal konkrečiai man taip
"pasisekė", bet siūlau pasitikrinti.

O šiaip... aparatas neblogas, rankoje sėdi kaip flagmanas, smagiai
vartosi, kažkiek maloniau scrolinasi puslapiai dėl 90 Hz ekrano. Bet yra
ir trūkumų, pvz. jo stereo garsas man atrodė lyg ir normaliu tik kol
nepaleidau greta Pixel 3 XL, o tada akimirksniu 7T garsas tapo panašus į
sklindantį iš skarbonkės :] Na ir jo ištempimas į ilgį nieko gero, nes
realiai tokia "dešra" yra nepraktiška.

O kadangi visi kiti dabartiniai Oneplusai yra su užlankstytais ekranais,
tai teks man palaukti geresnių laikų, kai oneplusas nustos vaikytis
kvailų naujovių, tada bus galima dar kokį pasibandymui paimt :)