Tema: Re: HTC one S - ?
Autorius: padugne
Data: 2012-07-10 10:35:26
On Mon, 09 Jul 2012 16:30:56 +0300, spakainas wrote:

> Padugne, mesk aipadą iš delno ir papasakok apie šitą devaisą (žr subj),
> o tai čia pažystamas vienas apsiseilėjęs jau eina pinigus atiduot už
> šitą telefoną. Aš apart to, kad amoledas, nieko blogo nematau. Jam matai

Ju yra 2 variantai: "tikrasis" su kraitu (2x1.5ghz) ir veliau atsirades
levesnis su skorpionu (2x1.7ghz).

> sony dEzainas šligžtus, o abalys per brangus ir šiaip, tipo senas jau,
> samsungai iš dešovos plastmasės nu o daugiau nelabai kas ir lieka.
> Tai aš jam bandžiau paprastai nuporint, kuom amoledas blogai, ir pyst
> užsiraunu ant pirmo failo - mol amoledo max ryškumas mažesnis nei lcd,
> bet žiūriu skaičiukus - pas HTC max ryškumas 2900:1, pas abaly tik

Cia kontrastas. Ryskuma bent jau as suprantu kaip ekrano sviesuma,
matuoja kandelom i kvadratini metra arba "nit". Pagrinde butent tai, o ne
kontrastas sprendzia, ar sauleta diena lauke ka nors matysi.

> 2200:1. Nu tai bleT. Kas toliau? Aliektros sąnaudos prie balto fono jam
> nelabai rūpi, pats rodomas vaizdelis pilnai tenkina (buvo apčiupinėt
> gyvai). Tai kas dabar, tipo tegul perka ir px?

Tegu perka. Tik tegu sprendimas buno jo o ne tavo :)

> p.s. HTC one X atmetam iš karto dėl idijotiško dizaino sprendimo -
> šiknoj išsikišęs kameros vamzdis nu niftemookas visiškas, jis ten
> specialiai matyt tam ir padarytas, kad visur kliūtų ir atrodytų baisiai.

Nu netilpo matyt, gi ji visai super duper. As tai buciau atitinkamai
pastorines visa telefona + magaryciu idejes zymiai riebesne batarke
kurios tam 4 coru abzhorai mirtinai reikia. Bet juk kadangi "thin is in",
o kinieciai sioje vietoje apskritai be talento tai va ir issidirbineja.
Uztat juzeriai vos datempia iki vakaro.

--
kthxbai.