Tema: Re: HTC one S - ?
Autorius: Caponi
Data: 2012-07-10 02:52:36
Kiekvienam savo.
Komentaras ne tiek apie One S konkreciai, bet apie savo pasirinkimo kelia.

As kelis paskutinius aparatus irgi turejau ivairius HTC aparatus, bet neseniai prisirpus reikalui
upgreidintis sitos kontoros kurineliai be jokiu dvejoniu atpuole - nera SD korteles palaikymo
(kazkiek nustebino, bet is kitos puses as jau baigiu priprast, kad siais laikais visi bando kiek
imanoma apribot ir primityvizuot vartotojo saveika su bet kokiu aparatu - knopke tik ijungimui,
duomenim rupintis nereikia, nes viskas kazkur kazkieno kazkaip automatu sinchronizuojama (zinoma,
pakeliui to kam reikia prafiltruojama, praanalizuojama ir panaudojama savo reikmem), softo
(firmware) modifikavimo galimybes kiek imanoma apribojamos, va tuoj ir touchscreenus panaikins, bo
gamintojai nuspres, kad "vartotojui patogiau" bus balsu bendraut su telefonu ar saldytuvu - tuoj bus
vaizdu gatvej, kai visai negirtas pilietis ikalbines sviesofora, kad greiciau jam zalia sviesa
uzdegtu, bo jis skuba :-)). Gal tai ne visiem aktualu, bet as sitoj vietoj kategoriskas - man ji
privaloma. iOS ir WP gali ait nx be diskusiju, 'shkias atatinkami devaisai irgi automatu atpuola,
Androidas irgi nelabai patinka, bet su salyga, kad daugiau nera is ko rinktis, jamam maziausia
blogybe :-)
LG - asmeniniai religiniai isitikinimai, tiesiog mano akyse, net nezinau kodel, per ilgus metus
susiformavus tokia skeptiska nuomone i praktiskai visa ju produkcija, kadangi nera realaus poreikio
tuos isitikinimus keist, tai taip ir lieka :-)
Belieka Sony (nu dizainas savotiskas, ir nepasakyciau, kad man labai prie sirdies), Samsungas (nera
taip blogai su tom plastmasem viskas, ale tik kad darosi visiskas shyrpotrebas (kaip VW koncerno
produkcija ant Lietuvos tarp automobiliu :-)) ir realiai nu niekuo ju aparatai neissiskiria (as 3D
zaidimu ant telefono nezaidziu ar filmu neziuriu, tai realiai man px kiek ten tu branduoliu ir
kokios VGA, su kasdieninem uzduotim susitvarko bet kuris siuolaikinis aukstesnes klases aparatas))
ir.... staiga prisiminiau padugnes rasliavas apie kazkokia Motorola Razr Maxx su nivjabenna
baterija. Lendu i internetus ir kaip tik uztaikau ant propagandos pas www.mobili.lt, kad ant dienu
gauna pirma partija, viena is kuriu ir nuroviau daug negalvodamas :-)

Rezultate visai patenkintas - ekranas man asmeniskai puikiai rodo, baterija zajabys, siaip veikia
kaip ir priklauso. Realiai trukumai 3 - Lietuvoj nera dekliuko prie dirzo i kuri sitas daiktas
tilptu, jau po menesio naudojimo ant briaunu matosi nezymus pasitrynimai (siaip px, pats surinkimas
ganetinai solidus, ale po HTC kazkaip tas faktas "neskanus", pas HD ir HD2 tokie pozymiai tik po +/-
poros metu budavo matomi) na ir nulinis supportas softo prasme is Motorolos puses (turbut nera nei
vieno is didziuju gamintoju iki metu senumo Androidinio aparato priskiriamo auksciausiai kainu
kategorijai, kurie dar po siai dienai neturetu ICS) plius uzrakintas bootloaderis, kas stipriai
komplikuoja custom ROM'u kepima (gal ir ne mano reikalas ir as daug ko nesuprantu didziuju
korporaciju valdyme ale blet keistai atrodo - is esmes Motorola vienas didziausiu ir seniausiu
zaideju debiliaku rinkoj, ale subine laizo susilenkes trilinkas didiesiems mobiliojo rysio
operatoriams (nors kodel nebrandintu aparatu bootloaderis irgi rakintas?), dalinai susimete smutkes
su paciu googlu, o is softines puses palaikymas baisesnis kaip eilinio kitajozu garaziuko - tokios
politikos kitaip kaip bbd ant esamu klientu (t.y. "pardaviau ir pamirsau") pavadint neisena...
Bet visa tai ispudziai "ant karstuju" - dekliuka kur nors susirasiu (dabar tik niekaip laiko nerandu
tokiam suddarbiui, kaip interneta pashukuot, vis pakeliui praeidamas i koki salona ikisu snapa
paziuret ar neatsirado), pabraizymai veikimo niekaip neitakoja, o visos modifikacijos idomios buna
tik is pradziu, kol visko nesusidelioji pagal save, paskui svarbu veiktu be gliuku. O va baterija
realus ir praktiskas pliusas, isskiriantis Maxx'a is visu kitu aparatu gausybes.

Isvada - jei reiketu rinktis vel, as asmeniskai sitai Motorolai alternatyvu tiesiog nematau...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi