Tema: Re: HTC One X ryshys
Autorius: Korke
Data: 2012-07-03 14:28:50
On 2012.07.03 13:59, Rimas wrote:

> Man pakanka 100MB. Nors wifi tik namie. Tiesa su browsinimu ne namie
> nepiktnaudžiauju :)

tai, kad su tuo nepiknaudziavimu cia visaip, as irgi atrodo ne, naudoju
arba gimtaji arba dolphin hd browseri, turejau pusvalandi, pabrowsinau,
paskaiciau ta pati 15min.lt nu ir ar ne 20MB tai pyyyyst ir nera.(per ta
faking reklamu debesis visokius)
Aisku galima ten smaukytis kiek girdejau su visokiom operom mini kur
duomenis kompresuoja, ten kazka archyvuoja ir t.t. ir pan. Nu bet nx
tada ismaniakas su 4.3 ekranu. Gal persijunginejant, kad naudotu
wap'ines ar kokias ten saitu versijas irgi padetu kazkas, bet tai ziuret
kastruotus peidzus irgi. O jei taip koks zmogus ryte darban vaziuodamas
paskaitineja. Turejau obuoly tai ten kazkaip nekapsejo taip greit megai
nors naudoju identiskai.