Tema: Re: HTC One X ryshys
Autorius: Uu
Data: 2012-07-03 11:52:36
Na, kad... kaip čia pasakius. Su S2 nepastebėjau ryšio bėdų. Laaabai
panašiai traukia/netraukia požeminiame garaže, kuriame ir SE T630
trūkinėdavo ir springdavo. Gal net sakyčiau, kad išmanioji lopeta toje
vietoje geriau veikia.

Vienas niuansas: aš mėgstu perjungti S2 į "2G only". Labiausiai dėl
akumuliatoriaus, bet gal ir ryšys "geresnis" pasidaro dėl kito dažnio?