Tema: Re: Sony Xperia S batareikos laikomumas
Autorius: Korke
Data: 2012-06-30 20:03:31
Neiziurau tavo atveju screen time'o valandomis.
Asmenine patirtis perlipus ant htc one X irgi buvo bauginanti. Mano atveju
didziausia edima organizavo wifi, pasirinkus opcija jo "switch off when
phone sleeps" pasidare viskas zjbs daugmaz. Istempia su 1.5val screen time -
2 dienas, arba su 4val screen time 15 val.