Tema: Re: Sony Xperia S batareikos laikomumas
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2012-06-24 23:03:54
    Tai visos kitos funkcijos atjunginetos? Nes jei neatjungineta, jis ir
nejudinamas paros neistempia.

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:js7a85$5lp$1@trimpas.omnitel.net...

turiu toki, naudoju tik kaip telefona, tai del baterijos problemu nebuvo....
3-4 paras laiko +- kraunu belenkada kaip papuola. siaip patiko kad likus ir
keliems proc. baterijos galima dar normaliai pakalbeti