Tema: Re: Swedbank appsas ir root
Autorius: KoronaLapinas
Data: 2020-04-10 13:04:58
news:r6n4bb$1n9$1@news.omnitel.net...

> Oficialus Google palaikymas baigtas 2019 metų spalio mėnesį, o telefonas
> dar ohoho koks - Snapdragon 821, 128GB UFS 2.0, kamera iki šiol pleškina
> taip, kaip ne vienam naujausiam Xiaomi nepavyks, tai numest dar tokį
> ankstoka.
>
> Susidedi LineageOS, gauni vėl naujausius security patch, plius daug
> papildomų navarotų ir visa tai Pixel stiliumi ir be jokio bloatwaro.
>
> Tokio paaiškinimo pakaks?

Hmm. Nežinau. Nepakaks.

Kaip supratau, tai čia žaisliukas geekams, panašiai kaip MI, kur kad naudot
reikia iškart rootint ir susidėti normalią OS.

Šita vieta "gauni <...> plius daug papildomų navarotų" išvis unikali. Tai
tas pykselis OutOfTheBox visiškas gaidys.

OK. Uždarom klausimą. Tau patinka santykiauti su telefonu.
Aš jau pasenau (tiksliau darbe prisisantykiauju su IT ir Orgtechnika), kuo
toliau, tuo labiau vertinu proto nepisančius daiktus.