Tema: Re: Swedbank appsas ir root
Autorius: PxYra
Data: 2020-04-07 18:47:42
naudoju Lietuvos radijo stotys pvz. be blockerio baneriukas ikyrus kabo,
naudoju darbiniam photo resizer (emailam, privalomas, diegt kitu negaliu
apribotos telefone teises), meto ir banerius ir fullscreen reklamas su
taimeriais, erzina, trukdo, gaistas laikas nu ir begales kitu progamu,
zaidziu angry birds 2....pastoviai meto uzpisancias reklamas su
taimeriais....nx nx..tai is google play beveik neimanoma nieko siustis nes
buna reklamos ir daznai dar PIRK PRO kad nematytum reklamu plius atrakinsim
kokia niekine funkcija