Tema: Re: google teroras - neduoda atnaujint appsu?
Autorius: Bronco
Data: 2019-12-01 17:33:45
On 2019-12-01 13:54, news reader wrote:
> tavo imestas linkas su 5 "solutionais" ir dar tavo siulomas 6-tasis
> "solutionas" yra totalus BS, jie efektyvus tiek pat kiek svestu vandeniu
> pakrapinti. Tuo labiau tai ka tu cia rasineji neturi nieko bendro su
> originalaus klausejo problema nes ten eina kalba apie fragmentacija.

Aš atsakiau į repliką "Su iphonais tokiu nesamoniu nebuna..." ir
atsakiau visiškai į temą, pateikdamas pavyzdį, jog sprendžiamos panašios
problemos ir iphonuose. O kas tave sunervino ar užgavo, aš nežinau.

p.s. fragmentacija čia ne prie ko, turėtum pats tai žinoti, nes 7.1
androidas iki šiol palaiko visus apsus. Pas jį ten šiaip kažkas
susivartė. LOS yra custom rom'as, o LOS 7.1 yra senas custom rom'as,
todėl lyginti su iphonais ir daryti globalias išvadas yra visiškai
nekorektiška, ką aš ir pastebėjau savo poste.