Tema: Re: google teroras - neduoda atnaujint appsu?
Autorius: Bronco
Data: 2019-12-01 01:56:42
On 2019-11-30 10:56, news reader wrote:
> tai raso, kad gali neatsinaujinti jeigu nera vietos ant telefono arba
> network problemos. Gal paskaityk pirma pries dedamas pirma pasitaikiusi
> linka.

O tu jį pats paskaitei? Ne? Ar ten visi 5 solutionai + other options ir
įskaitant "reset network settings" yra tik laisvos vietos atlaisvinimui
skirti? :)

Ir nereik man pasakoti pasakų, yra namie žmonos iPad'as, jau N kartų
mačiau, kaip jis mato appsų apdeitus, o paleidus neatnaujina jų ir
taškas. Bet jau seniai žinau solutioną - palikti jį ramybėje. Numeti į
kampą, po kurio laiko kažkaip pats susitvarko. Bet paskaičius internete,
darosi akivaizdu, jog ne visiems savaime susitvarko.

https://www.google.com/search?q=iphone+apps+won%27t+update&oq=iphone+apps+won%27t+update&aqs=chrome..69i57j69i60l2.6081j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

About 194,000,000 results

Tikrai nereali situacija, kad iphonas atsisakytų appsus atnaujint. Taip
būna tik androidams. Tikrai tikrai :]