Tema: Re: Dėl appsų
Autorius: amenox
Data: 2019-11-21 22:33:06
Ką aš indusas koks? :D Ištryniau jau tą karuselę nafik, ji tarp appsų buvo
sąraše, bet kaip ją paleist taip ir neradau, susinervinau ir išmečiau nafik.
Radau jau visai gerų tų wallpaper changer'ių belieka sulaukt kol jie pradės
veikt pilnai. Daba plejerio niekaip tinkamo nerandu yra ką veikt ir be tų
wallpaperių. :)

"Caponi"  parašė naujienų news:qr6p64$dmo$1@news.omnitel.net...

"Optimizacijos" skirtingiem regionam. Pasikeisk pas save regioną į
Indiją ir atsiras pas tave ta karuselė :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/