Tema: Re: Dėl appsų
Autorius: Bronco
Data: 2019-11-20 21:10:05
On 2019-11-20 19:46, amenox wrote:
> NFC grynai setingsuose nenumygau kai ko, čia ne telepas  kaltas kad
> nepasigooglinau.

Aha. Įsivaizduok, jį nusipirko ne tu, o tavo mama. Bus tada tavo mama
kalta? :]

> O va sakei kad
> GCAM galiu užmiršt, nu ir veikia keik man reik.

Ar tikrai būtent taip sakiau? Sakiau, jog visos funkcijos neveiks, o tos
kurios veiks, nebūtinai taip pat korektiškai, kaip jos veiktų su
snapdragonais ir, juolab, ant tikro pikselio. Aišku, tu neturi su kuo
sulyginti, tai gal tau ir viskas OK atrodo. Pvz. jau padarė, kad GCAM
ant Note 8 Pro bent filmuotų? Klausiu, nes dar prieš porą savaičių ne to
nemokėjo.

> Ir kainavo viskas
> gerokai pigiau nei pixelis koks. Tai va.

Aha. Kažkur jau girdėta frazė - "Začem platit dorogo, kogda est Xiaomi? :]