Tema: Re: Dar dėl Redmi Note 8 Pro
Autorius: amenox
Data: 2019-11-13 17:07:07
Na gal. Man tik keista kaip softas gali pagerinti kameros darbą. Mano galva
jei sensorius su optika šūdini tai tu kokį nori softą dėk tai jau nieko iš
esmės nepakeis, ir atvirkščiai, jei geležis gera tai jokio skirtumo su kuo
fotkinsi. Ten tik gal kažkiek "palaižyti" galima. IMHO.

On 2019-11-13 08:46, amenox wrote:
> Na supratau kad nevertas vargo tas GCAM, jei jo reik tai tiesiog reik
> pirkt mobylą su juo.

Aš taip ir darau, bet grynai iš "sportinio intereso" karts nuo karto
pračekinu ir ką gcam sugeba ant kitų aparatų. Ir ši tema gal ne visiems,
bet daug kam aktuali, nes ne visi gali sau leist pirkti aktualius
Pixelius vien dėl kameros.

Jei tema būtų neaktuali, nebūtų joje tiek developerių...