Tema: Re: Dar dėl Redmi Note 8 Pro
Autorius: amenox
Data: 2019-11-13 17:02:10
Dėl laikymo rankoje nesiginčiju, tikrai patogiau, bet jei perkamas išmanus
telefonas natūralu kad jo ekranas bus naudojamas daugiau nei skambučius
priimt ir norisi kad būtų patogiau akims, o ne rankai. Jei tik paskambint
yra dar paprastesnių, patogesnių ir pigesnių variantų. ;)

"Kesha"  wrote in message news:qqh2em$lbn$1@news.omnitel.net...

amenox explained :
> Na visų pirma skaityti tekstą kai ekranas labiau lapo formos maloniau nei
> iš pistono juostelės. Visų antra žiūrėt video, kai jis dauguma atveju
> 16:9, tos juostos erzina. Visų trečia siaurėjant ekranams tas
> deklaruojamas ekrano dydis coliais pagal įstrižainę yra realiai gerokai
> mažiau nei įprastas 16:9 prie kurio mes pripratę. Čia kaip daba madinga
> vietoje 1 Ltr pieno 0,9 padaryt, tipo pigiau ir koks skirtumas ar litrą
> išgert ar 0,9 :)

nu  tai ir monitorių įstrižainės yra tokios kai kur keistos :)
bet bent jau man, kad ir kokios formos būtų ekranas telepe, tai jis
vistiek tik epizodinis man, paskambinimui ir retkarčiais, kai po ranka
nėra kompo, ką žvilgtelt. Ir man pailgas ekranas maloniau, patogiau
guli rankoje.