Tema: Re: Na tai siūlykit
Autorius: Bronco
Data: 2019-11-03 16:44:29
Pritariu, bet po to kai interesantas nustatė kainos ribas ir parašė
"Ragelis pacanui, pagrindas žaidimai", tai iškart tapo aišku, jog tiks
ir Meizu, kad tik geležis būtų galingesnė ir kaina mažesnė.

Sau asmeniškai iš visų išvardintų aš nebent Oneplus sutikčiau naudoti,
nes man kuo grynesnis Android, tuo geriau.

p.s. kolegai rekomenduok į Meizu susidėt kinietišką ROM'ą, bus, aišku,
tik anglų ir kiniečių kalba, bet veiks stabiliau ir atnaujinimai dažniau
aplankys. Bent jau taip internetai aiškina.