Tema: Re: Na tai siūlykit
Autorius: [mikro]
Data: 2019-11-02 19:25:41
oneplus 7. dabar gearbeste po 350 eu. 11-11 manau ir iki 300 nukris.

On 2019-11-02 14:51, Kimis wrote:
> Prie šito linkstama: Xiaomi Mi 9T, aišku biški brangiau gausis.

Kadangi aparatas pacanui žaidimams, tai sutelpant į 280 EUR geriau bus
Meizu 16Th. Bus ir pigiau ir greičiau, nes SD845 greitesnis už SD730.

https://www.aliexpress.com/item/32915698609.html

Be to, jame yra kokybiški stereo garsiakalbiai, kas žaidimams yra
gausiai gerai. Minusiukas prieš Mi 9T yra tik vienas - mažesnė baterija.

Jei aparatas žaidimams, tai aš sau užsibrėžčiau raudoną liniją ties
SD845 ir žemiau nežiūrėčiau, tada neapsiriksi ir kelis metus veš visus
žaidimus. Tereiktų luktelėti iki 11.11 ir, lengvai pridėjus eurų,
nusipirkt tikrai rimtą daiktą. Mano favoritai žaidimams eilės tvarka
būtų šitie:

https://www.aliexpress.com/item/33020581507.html

https://www.aliexpress.com/item/32975852162.html

https://www.aliexpress.com/item/4000099313082.html