Tema: Re: isrinkit man telefona
Autorius: [mikro]
Data: 2019-09-08 16:11:40
nu vat tas kazka patapsnojau cia ir yra tamstos beda. turbut taip kazka
kazkur prisitapsnoji o paskui ir syla ir eda akuma:)))
siaip jau tas mano ka rasiau stebetinai labiau ambiantas rija, tai per para
~10% skirtumas su ar be. tai nera, kad nuo 10h iki 16h dienos pyst ir
issikrautu. sakau, apskritai nesveikai jis laiko lyginant net su didesnius
akumus turinciais rageliais. pas tave bedos softe. arba backupa koki sudina
su visokiu musaru atsistatei ir viskas ten prisikta arba dar nzn kas

"Teisybes Dele"  wrote in message news:ql02b6$38u$1@news.omnitel.net...

On 9/1/2019 4:13 PM, [mikro] wrote:
> mi 9t stebetinai greiciau ciulpia akuma, kai ijungi ambiant display ar
> kaip ten jis vienzo always on display atitikmuo pas samishitus.

jo, kazka patapshnojau displejaus skyriuje ir dabar suvalgo 20 proc per
para jei mazai naudoju. Nots po patapshnojimo is ipratimo dar viena
diena pratempe tik nuo ryto  iki 16 valandos :=/
O po to daugiau nieko nedarant nustojo shilti ir esti bakterija.