Tema: Re: isrinkit man telefona
Autorius: [mikro]
Data: 2019-09-01 16:13:30
kokiu dar driveriu gali reiketi androidiniam rageliui. tu prijunges usb
nubrauki notificationus ir pasirenki data transfer?
o kas del akumo - nieko negaliu pakomentuiti, matyt kazko prisiinstalinai ar
dar kokia bybiene nutiko - pas mumi viskas gerai, nors useris feja, tai ten
apsu visokio sudo kiek tik nori. laiko jis stebetinai gerai, mano vartojamam
mate 20 pro su didesniu akumu, rakum iki menulio. mi 9t stebetinai greiciau
ciulpia akuma, kai ijungi ambiant display ar kaip ten jis vienzo always on
display atitikmuo pas samishitus.

"Teisybes Dele"  wrote in message news:qkg9qf$mb1$1@news.omnitel.net...

On 8/3/2019 8:59 PM, [mikro] wrote:
> mi9t.

tau jis prie PC jungiasi? Man sako nera draiverio, o draiveriu paieskos
veda i kazkokius lievus saitus.

Dar batarke per pusdieni sueda (pradzioj laike beveik 2 dienas
intensyviai naudojant).
Baterija rodo kad 80 proc suvartojimo - Android ir Android System.