Tema: Re: Ar veikia pas mus Samsung ir Garmin pay?
Autorius: amenox
Data: 2019-05-06 09:48:09
Dėl supporto palaikau, reik kryžiaus kelius pereit kol iki normalaus
technariaus pavyksta dasiskambinti (ir tai ne faktas kad pavyks su juo
problemą išspręst :). Bet šiuo atveju tai gal ir Revolut problema čia gali
būti.

On 2019-05-03 09:03, amenox wrote:
> Na visai neseniai Lietuvos net sąraše nebuvo. Reik gal Garmin/Revolut
> supportams wtf parašyt, gal tik atsirado ir visokios ten techninės
> problemos yr.
>
> "bat0nas"  wrote in message news:qagcqg$nvg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> TIp, bet jau.. išbandžiau su Fenix 5s Plus ir.. neveikė.

Kiek teko bendrauti su Garmin Support - ten yra absoliučiai beviltiška
situacija. O bendrauju su jais jau turbūt kokius 5 metus (nuo tada, kada
parsidėjo mano pažintis su Garmin produktais).

Aš nežinau kito pasaulyje support'o, kur būtų tokios aprėpties
nekompetencija, nesigaudymas ir bukas darbas pagal skriptus.

Pvz:
Rašau: I did a factory reset but it didn't help. Here's a screenshot.
Atsakymas: We're sorry. Please do a facotry reset and send us a screenshot.

Tai paskutiniu metu jiems request'ą submitinu ne todėl, kad tikiuosi iš
jų pagalbos. Bet todėl, kad gavęs vėliau vertinimo formą, įvertinčiau
pačiu žemiausiu balu :)

PS: Bet vis tiek pirksiu ir toliau Garmin produktus, nes jie best ever :D
PS2: Išsiliejau :)