Tema: Re: Ar veikia pas mus Samsung ir Garmin pay?
Autorius: Aladdin
Data: 2019-03-19 12:07:10
Tave kažkas papildomai už kiekvieną tranzakciją drožia? Lyg ir ne.
Seniau Boon'as iš vis buvo bene vienintelis būdas Lietuvoje naudotis
Apple Pay, todėl šioje vietoje aš truputį kitaip žiūriu į šitą reikalą,
abonentini moku daugiau už patogią man funkciją, kuria kas dieną ne
vieną kartą naudojuosi. Bus kažkas geriau ir pigiau - pereisiu ten.

Man va įdomu, tave pykdo ar ne, kad bankui turi irgi kažkokius
abonentinius mokėti? Jiems gi ir realiai duodi saugoti savo pinigus, nuo
ko jie gali uždirbti, atsiskaitant korta jie irgi uždirba, nekyla
pasipiktinimas, kad tave per abonentinį drožia?

--
www.antakalnis.lt