Tema: Re: Root ir bankai
Autorius: PxYra
Data: 2019-04-02 20:37:19
bandyk magiske ijungt opcija "only basic mode" ar kazkaip panasiai vadinas,
viskas kas reikia veiks, t.y. root/hide
pas mane daba check praeina tik basicIntegrity cts falsina, bet viskas su
google pay ir uk bankais veikia, buvo cia uzdurniaves kazkada google pay kad
nebeleido nei atsiskaityt nei  naujo mokejimo budo neleido pridet, alia mate
kad sistema modifikuota tai net su abiem safety checkais true vistiek
kabinejos, tai padejo TWRP atnaujinimas kazkodel