Tema: Re: Root ir bankai
Autorius: G.K.
Data: 2019-03-28 15:11:31
Safetynet man praeina, bet kazkas matyt daugiau trukdo.
Kadangi tuoj turi atkeliaut 9 androidas, tai nieko ir nedarau sia linkme.
Tiketina jog su atsinaujinimu reikes uzdaryti boot ir atsisakyti root.
O siaip tai tas atsiskaitymas per  Swedbank2019 labiau tipo "gal ir nieko butu jog veiktu"

"Bronco"  wrote