Tema: Re: LG V20 koks labiausia tinka europai?
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-21 22:32:59
On 2019-03-21 18:43, Dainiushas wrote:

> bbž, jaučiu taip pat? Gsmarenos endurance rating'as 78 ir 72 valandos.

Beveik 8%. Kartais tai gali pavirsti į "miręs telefonas" vs "dar
veikiantis" :)

> kame ten privalumas? Ir kiek ilgiau laikys baterija skatant Delfi
> baltame fone? Jei ką,AMOLED turiu, TAB S2

Kadangi delfio baltame fone neskaitau, tai neatsakysiu. Na ir šiaip, aš
nemėgstu balto fono, visada viską skaitau juodame ar tamsiame. Bet tai
tik mūsų asmeniniai pomėgiai. O standartiniu atveju, t.y. daugumai,
Pixel XL laikys ilgiau nei LG6, nes yra neįsivaizduojamas telefono
naudojimas 100% baltame fone.

> nedejau nededu ir nedesiu, tai px

Suprantu, jog tau asmeniškai neaktualu, bet suteikiamas neribotas
debesis yra pliusas. Gal ne visiems, bet tikrai ne minusas.