Tema: Re: LG V20 koks labiausia tinka europai?
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-21 18:04:16
On 2019-03-21 17:11, Dainiushas wrote:
> 1. px

Nebent tau. Pvz. man tai Numero Uno :)

> 2. žiūrint comparision gsmarenoj, nematau labai privalumų

Realybėje reik žiūrėti. Aš apžvalgose irgi stebėjausi, kaip viskas
paprasta, susidedi gcam pixel mod'ą į beveik bet kokį normalesnį
telefoną su naujesniu snapdragonu ir turi Pixel 3 lygio nuotraukas! :)
Realybėje, visa tai netiesa. Paimi foto originalą, atsidarai ant didelio
ekrano ir matai who is who.

Esu matęs ale palyginimų net MiMAX3 su gcam mod'u vs Pixel3, Karlai! Ir
tose apžvalgose nuotraukos beveik nesiskyrė! :) O realybėje MiMax3 su
gcam mod'u nors ir rodo foto pagerėjimą prieblandoje iš serijos "Wow",
bet nepritraukia net iki pirmo pixelio :) Su antru net nelyginau, pakako
pirmo... Reiškia, labai jau stengėsi ten tie apžvalgininkai, norėdami
tokias šokiruojančias naujienas internetuose paskleist :]

> 3. 5% ;)

Aha. O kaip visa tai atrodo AMOLED vs LCD kontekste? ;)

> 4. px

Meloč, no prijatno.

> 5. klausimas ar tai privalumas

Kaip tik šitos pastabos iš tavęs ir laukiau ;) Didžiajai daugumai žmonių
tai privalumas. Ypač, jog baterija komplekte su AMOLED ekranu dar ilgiau
laikys.

> 6. px, G6 irgi galima akcijos palaukt

Manau, laukti galima. Bent jau nedraudžiama, jei tik tikslas yra.

> 7. px

Nemanau, jog px, nes žiauriai patogi ir nemokamai tik Pixeliams teikiama
Google paslauga.

> 8. tik LG su didesniu ekranu mažesnis visomis kryptimis. Tai kame ten
> fainumas to pixelio? Aš ne panda, bet nu pixelio viršus apačia tai jau
> ir man nx

Dėl flomasterių skonio nesiginčykime ;)