Tema:
Autorius: foonia
Data: 2019-01-15 20:17:09
foonia <fooniaNospam@googlomuilas.kom> Wrote in message:

> Tab S bjaurus krovimo atzvilgiu. Su ne Samsung laidu jis man
>  nekraudavo, su 1A ir pan. lievais pakrovejais irgi, rodo
>  perbraukta baterija ir viskas.  I senatve originalus laidas
>  pasilanksteste, gal del to su originaliu 2.1A pakroveju krauna
>  kokias 6 valandas, o su Xiaomi 2A - per 2-3 val., reiks kada
>  pziuret su kokiu appsu krovimo parametrus.
> --
> foonia
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

Pabandziau Tab S krovimas su originaliu pakroveju - krovimo srove
 minus 0.1A, resikia ekranas iskrauna daugiau nei pakrovejas duoda
 sroves, itampa 3.72V. SU Xiaomi 2A pakroveju charging current

1.2 A, itampa 3.92V.  Isvada - Samsung laidui ragas :-) sukeitus
 viskas paaiskejo.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----