Tema:
Autorius: foonia
Data: 2019-01-15 18:20:39
Vytook's <NO_SPAM_vytautas59@inbox.lt> Wrote in message:
> SG Tab S kokių 5 metų senumo daro subj, nepriklausomai kiek pakrauta
> baterija. Su 1 A krovikliu akumas nesikrauna, baterijos ženkliukas
> perbrauktas kryžiuku, su 2 A gerai. Ar čia HW ar SW problema?

Tab S bjaurus krovimo atzvilgiu. Su ne Samsung laidu jis man
 nekraudavo, su 1A ir pan. lievais pakrovejais irgi, rodo
 perbraukta baterija ir viskas.  I senatve originalus laidas
 pasilanksteste, gal del to su originaliu 2.1A pakroveju krauna
 kokias 6 valandas, o su Xiaomi 2A - per 2-3 val., reiks kada
 pziuret su kokiu appsu krovimo parametrus.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/