Tema: Re: Ausinės in-ear - kokias imt?
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-11-28 00:47:12
nu tai galiu aCakingai pareikšt, kad normalių ausinių kontekste tos hd
pro yra VISIŠKAS gaidys. VISIŠKAS :). Ir dar ausyse nesilaiko nė velnio.

Jei ką, šalia guli KOSS Porta Pro, Fostex T40RP mk2, Sennheiser IE8,
UE700, GMP400, UE900. Garsas irgi brangėjimo tvarka, stebuklų, deja,
nėra. Kai prisimenu Graso PS1000, nu  blia, realiai silpna darosi. Shure
SE535 labai labai gerą įspūdį paliko. Dėl Westone W40 nesu tikras,
trumpai klausiau ir neužkabino, bet labai gali būt, kad tiesiog reikia
apsiprast

Kas liečia autoriaus klausimą, jei aktualu pokalbiai, visgi susirasčiau
kokias nors su padoresniu telefonu komplektuotas ausines ir naudočiau.
Garsą izoliuojančios, vairuojant, nu kažkaip nelabai.