Tema: Re: Ausinės in-ear - kokias imt?
Autorius: Spakainas
Data: 2018-11-26 12:41:46
Aliuo, panda! aciliepk.

Nu aš turiu čia keletą - vienas oneplus gimtas (garso kokybė neblizga),
kitas kažkokias xiaomi už dvaDCoką - šitos biškį geriau, bet irgi hz.
Bet pas abi numiręs mikrofonas (sušlapinau gal, bbž). Turiu čia tokią
baudą darbe - škoda oktavija 2007, nėr nei laisvų rankų, autostrada
važiuojant per tel garsiakalbį xuij susišnekėsi (garso izoliacijos
nulis), laikyt rankoj tel - per brangu. Galvoju reik ausines
atsinaujint. Nu ir šiaip, kalėdos.