Tema: Re: Skytech - Meizu 16th
Autorius: Rimas
Data: 2018-10-02 20:14:49
On 2018-10-02 19:06, Bronco wrote:
> Aš irgi laukiu ;) Flyme dar nenaudojau, tai irgi yra klaustukų. Bet aš
> palauksiu 16th Plus Global versijos ir baltos spalvos, o kai (jei)
> atsiras, tada ir priimsiu sprendimą.

Jo, man ir baltas gražesnis.
Flame yra vienas (m2 note) jau kokius 3 metus šeimoj. Pradžiai žmonai
buvo imtas - bet foto tragiškos, tai perleistas senjorams :)

Tai visomoj - jei nereiklus vartotojas (99% tipiniai jūzeriai), tai kaip
ir dzin. Paskambint, parašyt gali, mobilus parašas veikia, net ir dabar
paėmus į rankas malonus ekranas, ganėtinai greitai veikia ir t.t. Kaip
ir ok viskas (aišku buvo sudėtas nova launcher)
Bet - po paskutinio, čia kažkada buvusio update - neateina pvz hangout
pranešimai (atidarai apsą - ateina), paskui nesugeba backgroune į nas'ą
sukelt foto - vėl turi atidaryt apsą. Tai arba kažkur kažkas su
permissionais sumaklinta (tikrinau, lyg viskas ok) arba bugas.
Kai tuo tarpu LG ir Samsung telefonai be problemų veikia.
Tai vat gasdina tas kinietiškas softo "išdirbimas". Aišku, gal nereikia
spręst pagal vieną tel, nu bet visgi...

> Na ir kam pirkti Xiaomi, kai yra Meizu? :]

Na, man atrodo, kad su Xiaomi yra viskas žymiai geriau iš firmwaro
pusės. Bet paskutiniu metu jie visai nusivažiavo - šūdniekį kokį
pakeičia - ir jau naujas modelis. Visai nerimtai atrodo ir noras pirkt
praeina. O jau šiais metais buvau tikras, kad pirksiu xiaomi :)