Tema: Re: Skytech - Meizu 16th
Autorius: Bronco
Data: 2018-10-02 19:06:50
On 2018-10-02 11:11, Rimas wrote:
> Išlindo kažkas jau:
>
> http://www.skytech.lt/mzum882h128bk-mobile-phone-meizu-16th-128gb-black-p-409603.html#tabsnav-1
>

> Labai nebloga kaina, kaip už 8GB + 128GB

Gal ir taip. Iš ALI gautųsi € 474,20, perkant fenghui stiliumi, t.y. su
DHL siuntimu ir TAX Free. Primetus mintyse papildomos 1 m. garantijos
kainą, kaina gaunasi kaip ir normali.

> Bet palauksim - žiūrėsim kaip kris/nekris kaina ir na visgi dar atbaido
> tas flyme - chui ten naujo androido sulauksi. Galėtų kokį su android one
> išleist.

Aš irgi laukiu ;) Flyme dar nenaudojau, tai irgi yra klaustukų. Bet aš
palauksiu 16th Plus Global versijos ir baltos spalvos, o kai (jei)
atsiras, tada ir priimsiu sprendimą.

> offtopic: Xiaomi jau nurašiau kaip brendą (nebent kas pasikeis) - kai su
> miui10 pradėjo reklamas kišt ne tik į savo apsus, bet ir į tel settingus
> - tai jau nx.

Aš dėl šito tik iš dalies, nes irgi nesužavėjo šitos naujienos.
Papildomai jie dar įvedė bootloaderio blokavimą versijų downgreidui ir
kinietiškų versijų flashinimui global romais. Nors su viskuo galima
susitvarkyti vienaip ar kitaip, bet pats tokių netikėtų apribojimų
įvedimas demonstruoja negerą tendenciją ir Xiaomi neprognozuojamumą.

Na ir kam pirkti Xiaomi, kai yra Meizu? :]